Monday 20 June 2011

maksud blog kita.....

4 org....3 p'puan n 1 lelaki......
tu admin blog ni....

aku yg create blog ni yg memberikan nama pun aku lh jugak.......
maybe sebab aku ni bnyk masa lapang kot....huh..

Our Last Stand Together.....(O.L.S.T)
xpasti sama ada org fhm atau x....
tp bg aku...aku nk bersama diorg smpai last stand aku disini.......
pantai mana yg x dilanda ombak......
begitu juga persahabatan kami........
aku pun xtaw nape aku blh masuk geng diorg.....aku baik ngan semua tp aku asyik kluar ngan geng yg ni je....
maybe sbb selesa kot ngan korg..........kadang2 ada jugak terasa tp aku biarkn rasa itu berlalu mcm tu je...
susah gak nk cari kwn yg ada ngan kita time susah n senang......

tp kadang2 manusia ni lupa......lupakn knp kita still bersama....
bila dh lupa.....aku paling tkt geng ini akn berpecah......
kalu kita ingat.....kita dh ada ank nanti pun.hubungan persahabatan kita kn putus mcm tu je......
mgkin ank2 kita akn menyambung apa yg kita perjuangkn selama ini......

kwn yg baik xkn mudah dicari ganti....harap kita akn stand together untill our last breath.......

No comments:

Post a Comment